Wednesday 29 February 2012

Dia untuk ako..




Bila aku jatuh cinta
Kan ku sebut namamu
Kan ku tulis lagumu
Akan ku katakan kata-kata indah
Hanya untukmu

Relakah ku tanpamu
Relakah ku tanpamu
Bila aku jatuh cinta
Kan ku sebut namamu
Kan ku tulis lagumu
Akan ku katakan kata-kata indah
Bila aku jatuh cinta
Kan ku doakan kamu
Menyempurnakan aku
Akan ku buatkan semua yang terindah

Terngiang-ngiang lagu 'Bila aku jatuh Cinta'
tu kat gegendang telinga ako..
Lagu yang selalu di dendangkan oleh si 'Dia' 
setiap kali ingin menghiburkan hati ako..memang dia 
pandai menghiburkan hati ako..tapi xtahu kenapa 
ako rasa macam jauh sangat hati dia n hati ako malam tadi
Ya Allah..kenapa dengan ako??apa yg patut ako lakukan..
Ya Allah tolongla jangan Engkau jauhkan dia dari ako..
kerana ako tak nak dia dan ako terluka..

kalaulah boleh dideletekan memori dalam otak fikiran ako
ni..ako nak delete semua kisah silam ako..ako nak copy n paste
memori ako dan dia..hanya memori itu sahaja..ye..hanya itu sahaja
Hilangkanlah memori silam dibenak fikiranku..kerna aku hanya
mahukan dia..hanya dia..hanya dia..hanya dia..

Tolonglah Ya Allah..hilangkanlah kegusaran hatiku ini..jauhkanlah
kami daripada perkara yang boleh merenggangkan hubungan kami..
kerana aku sayang dia demi-Mu Ya Allah..yang maha pengasih
dan Yang Maha penyayang....

No comments:

Post a Comment